Azoknak, akik játszottak az eddigi Call of Duty-k többjátékos módjával, ismerős lehet ennek a játéknak ezen módja, de mégis különböző.
Hogy miért? Egyrészt az Infinity Ward bekeményített, és megszüntette a dedicated szervereket, ezzel együtt a szerverkeresőt is. Mostantól a szerverekre való csatlakozás úgy történik, hogy kiválasztod a neked éppen tetsző játékmódot, és abból a kategóriából keres egy lobbit. Miután megvan a lobbi, megvárja míg elegen nem leszünk egy meccs lejátszásához. Miután ez is megvolt, keres egy host-ot, ahonnan fog menni a szerver, majd megy minden úgy, ahogy szokott.
Másrészt most már egy szerveren maximum 18 ember fér be (és annyi is csak EGY darab játékmódban) és ennek a segítségével lehetőség nyílik egy taktikus játékmenetre, ahol ki lehet használni a pálya sajátosságait, az ellenség mögé lehet férkőzni, vagy éppen fedezni a másikat egy magaslati pontról.
Harmadrészt (a CoD 4: Modern Warfare-től eltérően) van egy negyedik "perk" amibe bele tartozik a sokak által gyűlölt, sokak által szeretett "Martyrdom" perk. Ezek a perkek csak akkor aktiválódnak, ha "nem úgy megy a játék, ahogy mi akarjuk", tehát ha túl sokszor haltunk meg egymás után, ölés nélkül akkor aktiválódik.
És végül csak a szokásos: több fegyvert, gránátot pakoltak bele és több kelléket is hozzájuk, a perkekről nem is beszélve, na meg a megnövelt maximum szintről, a 70. szintről.
Az Infinity Ward a játék színesítésére beletettek a többjátékos módba egy "title" és egy "emblem" nevezetű dolgot, amit akkor tekinthet meg a másik játékos, ha a lobbiban a nevünkhöz húzza az egeret, vagy játékon belül mi öljük meg őt, vagy ő öl meg minket.
Köszönöm a figyelmet.